nicoleyounan

Bummer.

Publicerad 2010-12-23 18:41:36 i Allmänt,

Hej alla fina.

Idag är det dagen innan julafton och jag har spenderat hela dagen i soffan och sängen. Igår kväll började jag känna mig väldigt hängig och illamående. Flera gånger trodde jag att jag skulle behöva spy. Jag slapp i alla fall det men vaknade upp svettig och med en dundrandes huvudvärk imorse istället. Kändes så himla dumt att inte gå och jobba sista dagen innan ledigheten men jag kunde knappt komma upp ur sängen. Jag har mått illa hela dagen och har ont i magen. Huvudvärken är kvar och jag är lite yr. Förstår inte riktigt vad det är för fel på mig?.. Får i alla fall hoppas att jag mår bättre imorgon, för då är det ju faktiskt julafton!

Jag tänkte passa på att visa er vår hög av klappar vi har fått i år. Imon får vi äääntligen slita upp alla!!



Ursäkta att det är en ful kossa på bilden. Men Hampus vägrar göra sig av med den. Haha.

Hoppas ni får en god jul nu och äter mycket gott! I will!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2010-12-24 15:42:35

Sluta hacka på kossan!!!

Postat av: J

Publicerad 2010-12-24 17:36:42

Sluta klaga på kossan för f!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela