nicoleyounan

Bonk Pang Dong.

Publicerad 2010-12-18 22:19:12 i Allmänt,

Hejhalloj!

Nyss hemkommen från julbord hos morfar. Satt fint med mat i magen efter att både ha hunnit jobba och shoppa innan idag. Myys att få träffa hela familjen lite och hinna prata med dom.

När vi kom hem satte sig Hampus direkt ner och lekte med sin nya leksak, juste.. glömde jag nämna att han idag, blev stolt ägare till en Ipad? Lyckan är total. Nu när han sitter i soffan och leker med den sitter jag mest och stör mig. Grannen spelar sjukt hög musik, gymmet (som ligger precis under oss) har borrat och bonkat hela dagen och dessutom fick vi idag veta att våran hyra ska höjas. Buu. Med hur mycket får vi se. Kanske dags att flytta ut till landet snart och få lite lugn och ro. Herregud. Jag börjar bli gammal, haha.

Nee mina vänner. Tänker mysa i soffan nu en stund innan det är dags för sängen och sen jobba hela dagen imon.

Kärlek på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela