nicoleyounan

Andra advent.

Publicerad 2010-12-05 17:22:46 i Allmänt,

Hej på er!

Precis slängt i min några mackor här hemma. Har jobbat hela dagen och det har varit DÖTT!

Imorse gick jag och älskling och mötte upp hans bror och hans flickvän på Scandic hotel. Där började vi morgonen med att äta en brakfrukost. Dom hade verkligen allt! Fil, mackor, juice, ägg, frukt.. you name it. Himlans gott vare och mysigt att hinna umgås lite med folk innan man åker iväg till jobbet.

Nu sitter jag och hemma och väntar på mannen så vi kan åka och handla. Det behövs veeerkligen. Har noll hemma. En kollega på jobbet tipsade om en maträtt som heter kyckling africana. Så saker till det ska också inhandlas. Lät supergott ju!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har. Jag har ju tom hunnit med julmys hemma hos min mamma och bror. Så nu är lussekatterna bakade också. Ska nog mumsa lite på dom sen bara för att få "andra advents- känslan".

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela