nicoleyounan

Washing.

Publicerad 2010-08-22 17:42:38 i Allmänt,

Hej!.

Jag tvättar. Det är så himla tråkigt så jag dör. Man är typ fast hemma och måste "passa" tvätten. Men samtidigt så ska man slå ihjäl några timmar medans maskinerna kör. Dessutom har vi huuuuur mycket tvätt som helst. Rekod tror jag minnsann. Uuhh. Fast egentligen så är det nog bra att jag har några timmar att slå ihjäl för jag måste verkligen städa också. Vi är så himla stökiga av oss. Jag älskar att ha det rent omkring mig men svårt att hålla det så. Det värsta är egentligen disken. Vi är galet duktigs på att skapa disk men sjukt dåliga på att diska. JAG ÖNSKAR MIG EN DISKMASKIN NÄR JAG FYLLER ÅR!!

Nu ska jag ligga i soffan lite tills jag orkar resa mig upp för att städa.
Himla gnäll-inlägg kände jag nu haha.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela