nicoleyounan

Stanna hemma.

Publicerad 2010-08-25 20:00:28 i Allmänt,

Hej.

Idag har jag legat i soffan hela dagen. Den enda ansträgningen jag gjort är att jag har gått bort till jobbet och hämtat nyckeln som jag ska öppna med imon. Jag sjukanmälde mig idag för jag sovit ungefär en halvtimme. Jag kunde verkligen inte somna. Låg klarvaken och vred mig. Testade allt! Tv, upp och gå lite och började tom fundera på om jag skulle göra en pedikyr på mig själv.


Jag känner i kroppen att jag knappt sovit något nu och snart kommer mannen min hem med en fet kebabtallrik! Kommer sitta fint som tusan! Efter det blir det nog sängen om jag ska känna mig hundra imon vid halv åtta då jag ska befinna mig på jobbet.

Höhö, svartvitt kan trolla bort alla trötthettecken!.. Eller aa.. nästan!



Kärlek på er.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-08-25 20:47:01

Du är alltid vacker. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela