nicoleyounan

Önskelista.

Publicerad 2010-08-31 19:58:28 i Allmänt,

Om exakt en månad nu fyller jag år. Jag tänkte hjälpa min familj och mina vänner på traven. Detta önskar jag mig! Man får självklart köpa flera av sakerna på listan hihi. Dyra saker I know. Jag uppskattar även små och billiga saker, såsom en kram eller en liten blomma såklart.

Högst upp på listan ligger:

Bosh Bänkdiskmaskin i blank svart! Om maskinen nu är för dyr så önskar jag mig pengar till den!



Second är ett par träningsdojjor från Reebok Easytone i rosa/vitt. Viktigt att det är rosa/vita färgen! Strl 37.



Tredje är vovve. Haha.



Så.. Ut och köp saker till mig nu!! (Mamma, Nu har du en hel månad på dig! Shoppa inte sista dagen nu haha!)

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-09-01 08:59:43

du kan få pengar till en hund av mig. eller aa...typ 5% av summan!

Postat av: nicole

Publicerad 2010-09-01 09:01:56

Haha. alltid något!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela