nicoleyounan

It's the end of an era.

Publicerad 2010-08-13 17:06:57 i Allmänt,

Heeeej.

Har bara varit en sväng på jobbet idag. Det var nämligen min absolut sista dag jag jobbade på Systeam Restaurangen. Jag blev lite tårfylld när en kund som ätit hos mig de senaste tre åren kom ner för att krama mig hejdå. Jag började fundera på om jag kanske skulle ta och stanna ändå. Men nej.

Nu har jag alltså fått heltid på Subway och även om jag absolut inte är överlycklig över det så är det bättre än halvtid på en lunchrestaurang.
Målet är ju att komma bort från restaurang helt och hållet men tills den dagen kommer kan jag ju likaväl vara på det stället som ger mig mest betalt och flest timmar.

Ikväll blir det därför utgång med en helt ny arbetskamrat från just Subway. Ska bli kul faktiskt! Har lite klädångest bara men något ska man väl hitta på.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela