nicoleyounan

Hard work to get what you want.

Publicerad 2010-08-05 16:56:43 i Allmänt,

Hej där.

Snart är det dags för mig att sticka och jobba igen. Känns typ som om jag inte gör annat. Speciellt när man jobbar kvällar och natt. Då blir det liksom att man sover bort dagen för alla andra jobbar då. Ska försöka byta så jag får börja jobba dagar nu istället. Igårkväll sa chefen att han vill anställa mig på heltid och dagtid så det blir nog bra. Bara att stå ut nu i början med natte-tiderna. På Måndag öppnar mitt gamla jobb igen och där måste jag ju också stanna tills det finns någon som vill ta över efter mig. Någon som vill ha ett deltids-jobb inom restaurang?..

Det blir alltså några tuffa veckor som väntar. Både halvtid på dagarna och heltid på natten. Kommer D Ö .

Hur som helst så ska jag väl börja fixa mig samt slänga i mig något att äta.

Ha en fin kväll ni som kan!



Kärlek.

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-08-11 23:22:58

jag saknar dej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela