nicoleyounan

Good day!

Publicerad 2010-08-03 15:38:31 i Allmänt,

Heej Halloj!

Tisdag idag och min sista lediga dag på evigheter. Jag har skitit helt i träningen och istället bjudit över mor min på fika idag. Ska passa på och njuta idag. Från och med imorgon är det stenhårt med jobb som gäller tyvärr. Jobbar nattpass hela veckan och kommer vara död sen på måndag då jag dessutom ska börja jobba två jobb. Döden!

Något som däremot är himlans kul är att skatteåtebäringen trillade in idag. Det gillar vi starkt! Gjorde hela min dag ju. Dessutom har jag lagt en order på asos som nu skickats iväg. Hoppas på att få den snart. Förra gången tog det över två månader innan jag fick hem paketet då dom slarvade bort paketet. Vi får väl se hur länge det blir denna gången. Skulle vara hemma hos mig innan den 10.e stod det i alla fall. Två byxor, ett halsband och en tröja till älsklingen blev det.

Btw så såg vi världens bästa reklam på tv innan. Världsklass enligt mig!!!


HAHAHAHAHAHAHAH!!!!

Ha en fin tisdag!

Kärlek!!

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2010-08-05 07:30:34

HAHAHAHAHA. fy fan vilken underbar jävla reklam! hahah.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela