nicoleyounan

Flowerpower.

Publicerad 2010-08-27 18:56:35 i Allmänt,

Heeeeeeej fina!

Nu är det heeeeeeeelg! Jag har längtat som tusan. Jag och mannen ska spendera den på bästa sättet. Hemma i soffan. Imorgon blir det vilt för både honom och mig så vi får passa på när vi kan.

Jag ville visa er något som jag är grymt nöjd med!! Igår fick jag för mig att pyssla och gjora nya tavlor. Jag blev blixtkär i ett par bilder jag hittade i en tidning och fick idén att göra om tavlorna i sovrummet. Blev supernöjd! Väggen ser ännu hemskare ut på kort än i verkligheten ser jag nu men tavlorna liksom passar med det gula. Fast att jag vill att de gula ska bort.. HINT HINT TILL NÅGON.. haha. Min favvo är nog den med blommorna faktiskt..




Nu ska jag ta ut fläskfilé som vi ska äta ikväll! GOTT!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela