nicoleyounan

Bara ett inlägg.

Publicerad 2010-08-10 15:42:10 i Allmänt,

Hallå på er!

Har redan jobbat mina fyra timmar idag och hunnit plocka lite här hemma. Nu är det fint nog att ta en blogg-pause! Det enda som är kvar på dagens "to-do-list" är bara att träna också. Ipoden ligger på laddning så jag kan ta ut mig helt sen.

Tänkte ta och visa er vår fin fina matta också! Riktigt nöjd med den och dessutom var den billig som tusan! 599 kronor!



På tal om något helt annat så var jag och mamma på RosenlundsSpa igår. Sjukt skönt och jag kommer garanterat åka tillbaka snart igen! Jag älskar att sitta i bubblande pooler och simma runt när det plingar härlig musik i högtalarna.

Ska ta och fortsätta här hemma nu.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela