nicoleyounan

Underbar!.

Publicerad 2010-04-15 00:10:32 i Allmänt,

Haha! Måste bara berätta för er hur rolig H är när han sover! Nu sitter jag här i sängen, med datorn, som jag brukar eftersom han somnar först av oss. (Vilket är väldigt förståligt eftersom han går upp mitt i natten och börjar jobba!) Hur som helst.. Här har jag suttit i en timme och kollat på tv samtidigt som jag slösurfat på nätet...

Då.. efter en timme han sovit mummlar han.. "Jag tror jag somnar snart"

HAHA!

Det är så kul så jag ibland inte kan hålla mig för skratt! Förra veckan vaknade vi båda av att han skriker mitt i natten att hans mamma var för full! Hahaha. Har även hänt att orden "senap" och "discokula" Har skrikits ut!

Underbar tillochmed när han sover! Haha!!



Haha!! Han kommer bruka våld mot mig när han får se sig själv sovandes i bloggen!


Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2010-04-15 10:45:35

haha :D :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela