nicoleyounan

Sourpuss.

Publicerad 2010-04-29 00:54:45 i Allmänt,

Hej alla.

Det är egentligen natten nu men jag är rastlös. Baby susar här jämte mig så jag ska strax krypa ner jag också och göra ett försök jag också.

Idag hade vi besiktningen av den gamla lägenheten på Dalvik. ÄNTLIGEN är vi av med skiten. Trots en surkärring som besiktningskvinna så fick vi ett godkänt och kunde till slut ge ifrån oss nycklarna. Verkligen på tiden att vi slapp det stället! Nu är det bara Kungsgatan som gäller. Woohoo.

Juste. Jag är på jakt efter en ny snygg taklampa till hallen. Vart hittar man sånna? No Ikea.

Nu ska jag nog sova!
Kärlek.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-04-29 16:05:15

Bergmansmöbler har massa snygga lampor!!

Postat av: Nikki

Publicerad 2010-04-30 08:35:50

Yesbox, det är nordic club som gäller! Jag betalar 200:- i månaden, så det tycker jag är mycket rimligt :) klart du ska börja träna!

Postat av: ...

Publicerad 2010-05-02 16:51:41

http://www.inreda.com/showProductsDetail.asp?pID=6615&cID=6&agrID=

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela