nicoleyounan

Morron!.

Publicerad 2010-04-12 08:39:13 i Allmänt,

Hej alla och god morgon!

Jag är egentligen trööööött men kan inte sova av någon konstig anledning. Har varut uppe sedan halv sju för jag har hjälp baby köra bilarna till däckbyte-stället. När jag kom hem försökte jag sova men kunde inte så det fick bli en brakfrulle istället. Kan oftast inte somna om efter honey har gått. Larvigt men sant.

Ostmacka, makrillmacka, två ägg, proviva och vindruvor har jag gottat mig med i sängen samtidigt som vänner rullar på tvn. Åh. Jag känner verkligen för att ligga kvar här istället för att åka och jobba idag. Bu.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-04-12 09:25:56

Hej hej!

Vilken fin blogg du har! Personlig och härlig. Läs gärna min och du får tid. Berätta gärna vad du tycker om den, har precis ändrat stil och utseende på den och skulle behöva lite feedback :)

Tack på förhand! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela