nicoleyounan

Here.

Publicerad 2010-04-25 16:11:40 i Allmänt,

Yes mina vänner.

Dagen är kommer. Idag ska lägenheten på Dalvik städas ur och nycklarna ska överges. Käns otroligt skönt faktiskt att få hit bort alla saker därifrån och verkligen inte behöva tänka mer på det. Jag har egentligen bara en massa skor där uppe som ska hämtas och någon spegel. Men annars ska allt annat som är där skänkas bort till behövliga. Men spegeln jag ska hämta är så pass stor att den inte går in i en vanlig bil. Därför ska jag nu bege mig till pappas jobb och hämta hans firma bil. Den är stor nog!

Dessutom tänkte jag göra något som inte sker så ofta eftersom jag jobbar inom restaurang. Jag tänkte ge er en "dagens outfit". ni förstår.. Det är på helgerna jag kan klä mig som jag vill. PÅ vardagarna ska jag ju ha oömma kläder som jag inte bryr mig om speciellt mycket om det blir tomatsås på hela benen. Ah ni fattar. Så njuuut!




Haha okej. Jag ska öva på bättre bilder! Mohaa.

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2010-04-25 17:24:05

hey snyggo. jag fattar att du är jealous men det kommer jag också vara när du snart är i ROM!! jag ska dricka några liter sangria åt dig här om det känns lite bättre då :) måste definitivt ses när jag kommer hem! pussar

Postat av: ellie

Publicerad 2010-04-29 23:22:27

gillar sista bilden skarpt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela