nicoleyounan

Brumbrumshow.

Publicerad 2010-04-01 16:39:57 i Allmänt,

Tudiluu!

Tänkte att jag skulle passa på att berätta för er att denna helgen är det bilmässa, Ledin konsert och HV match i Kinnarps. I tidningen stod det att man beräknar få 90.000 besökare de närmaste fyra dagarna. Kan ni gissa vart jag ska vara?.. Jo.. NicoPico ska jobba på pappas nya restaurang som ligger ca 100 meter ifrån alla dess saker. Och ja juste.. glömde jag nämna att vi är det enda matstället förutom sibylla som ligger i närheten? Och ja juste.. Glömde jag säga att Elmia är ökänd för sin usla mat och att ingen vill äta där?..

Vi kommer bli bombade denna helgen. Hur mättar man 90.000 magar? Shit.

J A G K O M M E R D Ö .

Dessutom ska man ju vara trevlig också. Haha. Puh. Där har ni denna helgens uppdatering. För jag kommer nog inte ens hinna sitta ner känner jag på mig! Men.. kul med jobb och med money! För att vara lite positiv..

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2010-04-01 19:40:06

blir det ingen påsk för dig här då? :O

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-04-02 08:45:32

GLAD Påsk gumman. :-) Ps. Körberg inte Ledin.

Postat av: nicole

Publicerad 2010-04-02 17:23:18

Glad påsk på dig mammi!! Och joo simon. jag kommer ju ikväll!

Postat av: Runenikita

Publicerad 2011-02-01 08:41:16

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela