nicoleyounan

BabbelNicole?.

Publicerad 2010-04-08 21:15:04 i Allmänt,

Hej bloggen och alla ni männsikor bakom skärmarna!

Dagen har bestått av jobb (som vanligt?!) och att leka med finaste ElliBelli. Vi beslutade oss för att åka upp till min lägenhet på Dalvik och hämta så mycket av mina sista grejor som vi fick med oss. Jag har upptäckt att jag har otroligt mycket skit som är fult och som jag aldrig kommer vilja ha igen. Då är frågan.. Ska man göra ett tappert försök att sälja sakerna eller ska man helt enkelt ringa erikshjälpen så får dom komma och hämta skiten. Hmm. Vad tycker ni?.. Eller det kanske är någon av er som behöver/vill ha en byrå, en soffa eller ett svart tv-bord..?

I alla fall. Efter det åkte vi upp till Ikea för att köpa på oss ännu mer skit. Självklart kom jag hem med grejer. Åh. Måste lära mig att låta bli att falla för inredning-frestelser! Nya gardiner till vardagsrummet och fler platsblommor blidde det. Jag vet vad ni tänker.. PLASTBLOMMOR..?! men det är riktigt fint om man fixar det på rätt sätt. Jag är numera ägare av en jäkla massa plastblommor. And proud of it!

Nej. Nu ska jag återgå till min kära pojkvän som ligger och myser i soffan samtidigt som HV vinner semifinalen. Vi firar nämligen 8 månader idag och firar detta med pizza, hockey och myyyys.

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-04-08 22:33:32

Ja kunde man motstå allt sånt där smått skulle det vara underbart. Men det är så himla roligt att småshoppa. Thhih.. Hoppas att ni hade en mysig dag/kväll. <3



Nu har jag flyttat över pengar till konto, flyttade över en 100-lapp extra för blomman och krukan, ok? KÄRLEK

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-04-09 23:15:39

Grattis gullungar.

Puss från mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela