nicoleyounan

Our Saturday.

Publicerad 2009-10-30 16:20:28 i Allmänt,

Nu så ni. Nu händer det. Jag blir vuxen. Eller något.
Jag tänkte att jag ikväll skulle fixa de sista sakerna jag lämnat till sist. Tex rulla ihop mattor och ta ner lampor.

Idag skulle ju besiktningen ha skett. Men tyvärr tog tjejen som just nu bor i lägenheten, fel på tiden. Så besiktningen sker på Måndag morgon istället. Då jag är på jobbet får jag överlämna det till Emse som jag litar på till hundra. Men som tur är så får vi ändå flytta in i lägenheten imorgon. Därav blir den sista packningen ikväll. 
Måste också nämna att våra namn såg himla fina ut på brevinkastet. Ohyes.

Så nu vänner. Har ni inget för er imorgon eftermiddag så kom och hjälp till och bär! Känn er träffade ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela