nicoleyounan

Restless.

Publicerad 2009-11-30 15:00:15 i Allmänt,

Hmm. Jag är numera så van att jobba heltid så jag blir helt rastlös såfort jag får jobba 4 timmar på en dag bara. Det är iofs behövligt eftersom jag är grymt trött och kommer jobba rumpan av mig hela December. 16-timmars arbetsdag varannan dag ungefär. Puh.

Jag sitter just nu hemma hos baby och kollar på tv eftersom det tapetseras hemma hos mig. Jag var uppe och kollade läget med målarna innan och det ser riktigt fint ut än så länge. Kommer bli toppen! Jag ska försöka leta reda på min kamera så ni får se rummet sen.

Men som sagt så är jag lite rastlös just nu faktiskt. Funderar på att åka och köpa lite julklappar.
Det blir nog så ja.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-30 15:48:48

wah men jag kan ju inte den tolfte..det känns som att jag som minst måste stanna två-tre timmar, det ska ju vara middag och grejer..så det blir försent för en förfest för min del. sorry baby, det känns assurt att det ska vara jag som sabbar. men ni kan ju festa utan mig och så tar vi ett rejält party i januari istället :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela