nicoleyounan

Meh.

Publicerad 2009-11-21 12:39:16 i Allmänt,

Så dumt det kan bli ibland. Jag menade i alla fall inget illa och det hoppas jag att du förstår fast än du gav mig dödens blick.


Jaaajaa. Tänkte snart dra mig upp ur babys soffa och bege mig till systemet för att handla. Han har FRIVILLIGT gett mig hans kort och det kan sluta i katastrof! Jag kanske kommer hem med 4 par byxor och 10 tröjor också.

Ikväll var tanken att det skulle blivit lite utgång. Eftersom jag trodde det fram tills typ igår så har jag inte riktigt hunna skapa planer. Därför blir det bara lugn hemmakväll med de två finaste vännerna på jorden. Honey ska ha kill-kväll med massa pojkar och vi ska ha flick-kväll med massa pizza. Och ja, Jag ska bli nyttig snart......

Snart.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-21 15:35:24

tja baby. förlåt för igår, kände mig inte riktigt som mig själv heller för den delen. man kan säga att jag tappade orken lite grann. självklart var det inget du gjort! jag hoppas att vi tar utgången snart, jag är sjukt peppad! sarah kunde ju inte nästa helg, men vi skulle ju annars kunna gå ut och så kan hon hänka nån annan gång..men vi kan ju bestämma något på måndag om du jobbar då? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela