nicoleyounan

A mess with people.

Publicerad 2009-11-18 18:10:09 i Allmänt,

Tre inlägg på två dagar! Den här bloggen är nu officiellt vaken igen.

Jobbat idag igen ju. Tänkte faktiskt åka iväg en sväng till A6 och kolla jeans. Måste måste måste ha. (På riktigt faktiskt, inte bara för att jag vill) Efter det en sväg hem till föräldrarna. Måste tvätta och sno med mig kläder från mamma. Jag struntar i om jag egentligen inte får ta din kavaj mamma. Jag tänker sno den ändå!

Efter det en tripp till baby kanske och kolla så han lever? Vågar man det efter han frivilligt sprutat in en grissjukdom i sin arm? Ne det vettisjutton alltså. Jag kommer vara den enda i hela världen sen som kan gå framlänges och prata samtidigt. Då kommer jag skratta och peka åt er alla!
Det är jag och Will. I am ledgend to be.

Tjong.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-19 10:47:09

Haha, jag tror jag struntar i den där sprutan också..om jag inte orkar åka och shoppa efter jobbet så är chansen slim att jag tänker åka och ställa mig i en timlång kö för att få en spruta. Det handlar ju om att prioritera!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela