nicoleyounan

New Year.

Publicerad 2009-12-31 00:51:56 i Allmänt,

Ligger hemma på Dalvik och är lite smått.. rastlös. Jag har redan shoppat på nätbutiker så det kan jag ju inte göra mer. Två bikinis till mig och en tröja till baby blev det.



Hörrni. Imon är det ju nyår. Bastu, skumpa och underbart god mat är det som gäller för oss. Jag får fira nyår med dom bästa som finns. Inte illa det inte!

Mål som uppnåtts detta år:

♥ Hittat ett extra jobb
♥ Hittat kärleken
♥ Fixat lägenhet
♥ Bokat resa
♥ Sålt bilen


Mål som ska uppnås kommande år:

+ Åka på tre resor
+ Flytta ihop med kärleken
+ Hitta ett heltids jobb som jag typ trivs med
+ Köpa hund

Gott nytt år alla! ♥ Och stor kram till min familj som just nu sitter på planet till Thailand. Grr. Jag är avis. Men om 26 dagar är det våran tur! Jag och älsklingen på stranden!

Kommentarer

Postat av: Hanna Helt

Publicerad 2010-01-04 23:15:34

var är den rosa bikinin ifrån?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela