nicoleyounan

Fishermans Friend.

Publicerad 2009-12-09 16:43:32 i Allmänt,

Åh. Min hals gör ont.

Imorse när jag vaknade så hade jag huvudvärk och ont i halsen. Men eftersom jag är den enda som vet hur restaurangen ska öppnas så pallade jag mig upp och jobbade halvtid. Skippade dock de sista jobbet på 3 timmar.
Det är vid sånnahär tillfällen jag vill åka till systemet och hälla i mig en flaska fishermans. Gott!

Hur som helst. Det jag vill komma fram till är att jag är hemma idag. Jag har fixat lite här hemma och tänkte faktiskt ta lite pics på rummet och visa er.

Hoppas jag orkar det jag lovar nu.

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2009-12-10 22:20:41

fisherman finns inte på bolaget;)

men annars va det ju rätt, hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela