nicoleyounan

Clearity for my mind.

Publicerad 2009-12-07 00:05:05 i Allmänt,

Hej hopp.
Jag sitter hemma just nu och känner faktiskt hur ögonen börjar bli tunga. Vilket är ganska otroligt eftersom jag är hemma.. alltså hemma hos mig. Inte baby. Jag kan i regel aldrig sova utan honom men ikväll gör vi ett försök.

Hur som helst. Imorgon är det Måndag och jag ska jobba hela dagen. Precis hela dagen. Mitt schema för denna vecka är samma varje dag förutom en.

Vakna
Jobba Systeam 10:00-14:00
Jobba NUGRUPPEN 14:00-17:00
Äta
Jobba Bistro 18:00-22:00
Sova


Tolv härliga timmars jobb varje dag på tre olika jobb. Julbord är det som gäller nu och det ska faktiskt bli lite mysigt att jobba på dom. Få lite julstämmning i kroppen. Nä.. Jag babblar. God natt.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-07 09:39:16

åh det låter som att du kommer vara peppad som fan nu framöver då..vilken tur att du har mig som kan bidra med lite sunshine på fikarasterna ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela